Ut en stund

Hej idag har jag inte gjort så mycket mest vart inne och slappat, sjukt irriterad av att en snubbe som skulle lägga nytt golv i hallen kom runt 8 tiden och började hamra och banka i golvet i ungefär 1 timme och sen kunde jag somna om och gick upp runt 12 tiden så mina föräldrar vart inte direkt glada på mig men dom får ta och förstå att det är höstlov!, har käkat god mat idag också entrecote med potatisgratäng och bearnaisesås riktigt gott faktist. Just nu vet jag inte vad jag ska göra funderar på att dra ut och hitta på nått bara gå en långpromenad eller nått sånt.
ni får ha det bra så länge / Niclas


stek

en bild från när jag var i Italien i somras. Italien, Toscana

1 kommentarer
Postat av: Meniver

Sv, Tack så mycket :D vad glad jag blir :D

kram

2010-11-06 @ 18:25:34
URL: http://meniver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin