About me

blacknwhite
PERSONLIGT
Fullständiga namn: Niclas Emil Ville Seilonen
Smeknamn: Nicke, har kallats lillnicke också
Födelsedatum: 17 Juni, 1994
Hårfärg: blond
Ögonfärg: Blå/grå
Längd: 170 cm
Skostorlek: 41-42, 43 på vissa skor
Klädstorlek: S/M
Civilstånd: singel
Humör: Det är väl bra

KÄRLEK
Har du ett förhållande just nu? Nej, jag är singel kom och ta mig tjejer ;)
Längsta förhållande? 1 månad :S
Har du kysst någon? Ja
Har du strulat med någon du inte ens gillar? Ja
Har du haft trekant? Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja eller aa man kan ju inte älska någon man inte känner riktigt eller?
Kärlek eller pengar? Just nu tar jag nog pengar

FAMILJ
Vad heter din mamma? Sari
Vad heter din pappa? Martin, han har hetat Märtsi xD
Har du syskon? Ja
Hur många? 2 äkta store systrar, en äkta lillbror och 2 halvbröder och en halvsyster
Har du en stor släkt? Ja, as gött :)
Har du kvar alla mor&farföräldrar? Nej
Känner du alla i din släkt? Inte mina sysslingar
Vem är du mest lik i din familj? Min syster, Ida

VÄNNER
Har du någon bästa vän? Nej
Vad tycker folk om dig? att jag är en Stockholmare -.-
Vem har du känt längst? Hampus och Simon
Vem vet mest om dig? Oj, svår fråga
Hatar någon dig? just nu vet jag faktiskt inte
Har någon av dina kompisar snackat skit om dig? Ja självklart
Är du rädd för att bli utan kompisar? Nej för jag tror inte det kommer hända.

SKOLA
Har du bra betyg? Dom börjar bli bättre :)
Skolkar du? Nej
Vilken klass går du i? FA1, D.vs Fastighet årskurs 1
Vad heter din skola? Lindholmens Tekniska Gymnasium
Har du varit uppkäftig mot någon lärare? nej
Vad heter/hette din favoritlärare? Dan
Försover du dig ofta? Ibland
Gillar du skolmaten? Ja då helt okej
Har/hade du många kompisar i din skola? ja alla i klassen samt på ester och gtg
Hur många går i din klass? 13 :o

FRITID & INTRESSEN
Går du på någon sport? nej
Vad tycker du om att göra? shoppa, festa och va med vänner
Vilka sporter har du gått på? Handboll, Karate, Judo, Fotboll och Ishockey
Lever du för någon sport? Fotboll och Ishockey
Är du vältränad? Nej

MUSIK, FILM
Vad har du för musiksmak? House, samt lite allt möjligt
Har du alltid haft samma smak? Nej
Vilket är favoritbandet? Swedish House Mafia
En bra låt: Swedish House Mafia - (one) your name
Vilken är din favoritfilm? Troja
Vilken film framkallar starka känslor? Vet ingen
En rolig film: Stepbrothers
Hur beskriver du musik? Ett sätt att framhäva känslor och minnen
Vad är bäst, film lr musik? Musik, förut tyckte jag om film mer

RESOR
Hur många länder har du varit i?
Vilka länder har du varit i? Finland, Danmnark, Tyskland, Österrike, Schweiz, Italien och Spanien
Har du bott utomlands? Nej
Vart isåfall och hur länge? -
Kommer du från något annat land? 75% Finsk
Har du släkt från något annat land? Ja, Finland och USA vad jag vet
Har du åkt...
Flyplan? Ja
Buss? Ja
Tåg? Ja
Båt? Ja
Taxi? Ja
Helikopter? Nej

DÄR DU BOR
Vart bor du? Hisingen
Hur bor du? Lägenhet
Vilken färg har huset? Oranget?
Har du bott där hela ditt liv? Nej
Trivs du där? Ja

BORTSKÄMD ELLER?
Har du ett eget rum? Ja
TV? Ja
Dator? Ja
Dvd? Ja
PS/Xbox? Ja
Högtalare? ja
Pool? nej
Studsmatta? Ja
Cross/moppe osv.? nej
Mer än 1 bil? Nej
Jacuzzi? nej
Pingis/biljardbord? nej
LCD tv? Ja, 3 st

TILLSIST
Vad är klockan? 16.10
Vad ska du göra snart? spela cs
Vilket abonnemang har du? Tele2, Comviq
Får du ofta positiva kommentarer om dig? ibland
Mår du bra? Bra
Vilka ska göra det här testet? De som känner för det?
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin