Inte på humör

Tjena bloggen det var ett tag sen jag gjorde ett inlägg nu så jag tänkte varför inte göra ett inlägg där jag både kan skriva av mig och kanske till och med bli på humör samtidgt.
Det låter i alla fall som en bra deal enligt mig, jag vet dock inte varför jag har känt så här just idag det har liksom inte hänt något speciellt som kan få mig på dåligt humör, Det är väl något jag får ta och klura på helt enkelt aja ha det bra så länge hoppas ni mår bättre än mig idag! / Niclas
Den här muppen får mig i alla fall på dåligt humör, man får väl tro på vad fan man vill. Jag själv är ateist tror inte på någon sorts religion alls. Tycker det bara är ren skitsnack, folk som är troende får väl vara det. Jag har inget emot det alls, har dock inte blivit uppfostrad på det sättet. Han pratar också skit om Muslimer och Islamister, seriöst han verkar tro på allt som USA nämner om terrorister och allt alla islamofober säger..




0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin