hemma

tjena då har man vart ute fett random nån konstig typ fråga om han fick låna min mobil och ringa en person bla bla.. Det ena ledde till det andra så börja han fråga om jag typ röker och dricker o så, så sa jag aa ibland typ inte ofta, då undra han om jag ville köpa en limpa marlboro eller en liter vodka, hel skum va han.. sen gick jag på bussen för jag skulle träffa Josefine o så som jag inte träffat på as länge känns de som. Åkte hem till henne kolla på Scream 2 men kolla inte så mycket låg mest under täcket eller aa försökte sova för jag var så trött hon låg och skrek typ av rädsla hon tvinga mig och kolla på filmen med henne för hon är en sån fegis! :), rätt trevligt faktiskt och nu är jag hemma efter att ha gått hem från Wieselgren till Länsmansgården där jag bor då riktigt skönt med en lång promenad på kvällen! :), Har börjat träna mer också för att bränna bort all Energidricka och allt sånt jag drar i mig börjar bli lite smalare :) förut vägde jag 68,8kg, nu väger jag 61,8


Hoppas ni har haft en bra dag kram / Niclas

mage
3 kommentarer
Postat av: emmie

sv; aaah jag vet ! (; tack så mkt ! din med . . .

gör du då ? ((;

2010-11-06 @ 21:16:55
URL: http://eemmmmies.blogg.se/
Postat av: Alvina

haha oj oj bra jobbat niclas (:

2010-11-07 @ 21:39:52
URL: http://alvinatibb.blogg.se/
Postat av: Stephanie & Sannah (AMPELOS)

hey hey :D

2010-11-07 @ 22:24:27
URL: http://ampelos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin