ett tag sen

Hej har inte skrivit ett inlägg på ett tag och förlåt för de eller aa ingen läser ju ändå så :), men jag har haft lite mycket i skolan och så när jag har kommit hem så har de väl blivit att man har spelat cs eller bara kollat tv så har inte skrivit nått på bloggen. Idag så har jag varit i skolan rätt kul för min klass är som den är slutade 14.00 en timme tidigare de var jävligt soft, sen har de väl mest vart chill har kollat 2 and a half men o lite sånt, men ni får ha de så gött btw tog lite bilder med min mobilkamera som jag lägger upp längre ner :), Kram

aaabbbccc
2 kommentarer
Postat av: Alvina

sv

hahaha öh joo jag är blek(N?

2010-11-22 @ 23:39:43
URL: http://alvinatibb.blogg.se/
Postat av: den bästa!

vettefan om du läser.. men jag fick för mej att jag såg dej på korsvägen idag vid 3 tiden. var du då där eller? ^^ (:

2010-12-08 @ 19:05:56
URL: http://innepersonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin